Ont i magen

Just nu är de verkligen knepigt med orken, ibland har jag så ont att jag inte orkar röra på min lekamen, sen ibland så funkar det alldeles utmärkt. Då tar man i alldeles för mycke för att komma ikapp det man inte orkat med innan, ja då får man ju straxt jätte ont igen...så är cirkusen igång igen.
Nu har jag dock lovat min kirurg att inte överanstränga magmusklerna...fel..jag får inte anstränga musklerna alls, ska typ rulla försiktigt ur sängen på morgonen utan att spänna magen, försök de ni om ni kan, det är inte lätt. max lyft för övrigt = 1 l. mjölk...så nu har jag parkerat mig och mina kära vovvar hos min 83 åriga pappa, så får han ta hand om lilla mig några dygn.
Idag fick min far lyfta min Puli, Tuss, i och ur badkaret, så jag fick ge henne en liten tvätt. Hon blev jätteglad =)! Sen låg hon i soffan och torka under en filt. (ska försöka infoga en bild)
Nu är klockan sen och jag ska försöka stänga ögonlocken några timmar.
Sov Sött!! Nybadad och torkande i soffan

Kommentarer
Postat av: christina

Hittade precis till din blogg. Kul att läsa om Indra och Tuss. Hoppas att du blir bättre snart. Lägger till din blogg på hundbloggen och butiken! Ha det gott! Christina

2012-02-23 @ 13:45:49
URL: http://socialahundar.blogspot.com
Postat av: Anne

TAck Christina, kul att du hittat hit =)

2012-02-23 @ 17:05:02
URL: http://pulvazstindra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0