Pulvazstindra.blogg.se

Hej.
Jag kommer att blogga lite om mig och mitt liv med mina hundar, Pulin Tuss och Kuvazsen Indra. Ni med bra fantasi kan se det i mitt bloggnamn.
Själv är jag sjukpensionär med både fibromyalgi och artros i ryggen, ja fibron har jag i hela kroppen, artrosen i ryggen.
Mina hundar Indra en Kuvazs som strax är två år och som jag ska försöka ställa ut så mycke som möjligt. Första gången jag ställde ut henne fick hon reserv cert. ganskabra tycker jag då både hon och jag är ovana med att springa i ringen.
Tuss är snart fem år och av rasen Puli som jag har tagit hand om efter många konstiga turer som jag inte känner till så väl att jag vill skriva om dem, men hon är en underbar liten varelse som ger mig mycke glädje tillsammans med Indra.
Kommer att lägga ut bilder så fort jag lär mig denna sida. Kram till alla som orkar läsa så här långt, och en massa kramar till Er som också vill dela sidan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0