Tävlingsdags

Ja nu är dags igenför en utställning för Indra.Indra

Denna gång i Eskilstuna den 2 Juni på Vilsta camping. Ni som känner för det kunde komma och heja på henne.
Jag ska dock inte springa med henne själv då mitt självförtroende har fått sig några knäppar på näsan, önskar jag kunde vara som många andra, skaka av sig allt och gå vidare. Men inte jag inte, jag sätter mig ner och ältar allt jag gör fel, ja och då går ju allt fel om igen nästa gång, en självuppfyllande profetia som det så vackert heter.

.Beautiful Indra

Jag borde ju ha förtroendet på att Indra nästan visar sig själv för så som de flesta Kuvazser är hon ju otroligt vacker....tycker i alla fall jag ;-)



Jag har fått löfte om att Christina ska visa henne, så nu Ni, nu blir det andra bullar, Christina är ju van hundägare, och hon har otroligt bra handlag med hundar.
Så väl mött på Vilsta Camping i Eskilstuna den 2:a Juni. Kram på Er!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0