En liten promenad

Min vana trogen är det mer bilder än text i mina bloggar, hoppas Ni inte misstycker.
Idag var mina kurskamrater och jag på en liten promenad, botanisk sådan verkade det som, det var helt enkelt så mycket underbart att njuta av i naturen, trots att vi gick mitt i stan.
 
Droppar på blad kan vara helt magiskt....eller vad sägs om en skir prästkrage...
 
 
...Lupiner i olika färger..
 
.. eller en helt makalös tallkvist som i sin enkelhet egentligen är helt otrolig..
 
...eller gissa blomman..
 
..nu då???...
 
..nu tar du den, men jag berättar det ändå, just det.... Rhododendron...
 
 
 
Visst är naturen makalös?!!,Och allt detta, och mer därtill, kan man upptäcka på en promenad på ca 15 min i sakta mak.
Se det vackra, glöm det gråa, och försök njuta av varje andetag!


 




Kommentarer
Postat av: Thory Sander

Du tar alltid så fina bilder Anne. Kul att få vara med på din promenad. :)

Svar: Tack Thory! de var snällt sagt!
Anne

2013-06-18 @ 11:25:31
Postat av: Maria

Du har verkligen "öga" för vad som kan bli en fantastisk bild! Så vackra!

2013-06-24 @ 11:43:14
URL: http://fruppp.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0