Baby Coverse. del 2

Här kommer nu den färdiga produkten som jag utlovade i gårdagens blogg.
Babyconversen är färdigvirkade!!! Visst är de söta?? Nu ska jag börja med min första beställning, ska bli klart till helgen då min son och svärdotter ska ha dem med sig som present till en nyfödd baby,,,ja bebisar brukar ju vara nyfödda i och för sig.... tipps till fler???? Virkar gärna upp några som sagt i förra bloggen, nu ser NI ju hur söta de är....och fler färger går att ordna..hör bara av er till min mailadress [email protected] eller skriv ett inlägg härunder med namn och tel.nr. så hör jag av mig.
Kramar till Er alla..nu fortsätter jag med handarbete ;9

Den färdiga Conersen

Kommentarer
Postat av: kaltrax

jättefina! Bebisen blev en liten kille i torsdags föddes han på Gävle bb.

2012-03-04 @ 20:33:21
URL: http://kaltrax.blogg.se/
Postat av: Pekka Siira

Hej Anne! Verkligt fint hantverk vad du gör! Jag visste att du har nu en barnbarn. Lyckönskingar och vad heter pojken? MVH Pekka Siira fran Colombia.

2012-03-06 @ 17:41:28
Postat av: Christina

Åååå, så fina! Vill ha! Hur lång är leveranstiden? Kram Christina

2012-03-06 @ 21:48:16
URL: http://socialahundar.blogspot.com
Postat av: kaltrax

Till Pekka: Bebisen är inte våran utan vänner till oss. =) Än så länge har mamma bara hundar som "barnbarn" ;)

2012-03-08 @ 08:58:12
URL: http://kaltrax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0