Nervöst....

Underbara Indra
Just nu är det nervöst, ska till Karlstad på Hundutställning. Av nån konstig anledning blir jag alltid så väldigt nervös..vet inte hur jag ska hantera det, men min kära vän Annica har lovat följa med så det blir nog bra i slutänden ändå.
Ni kanske kan skänka mig och alla andra utställare en liten tanke om Ni kommer ihåg ;-) .
På söndag ska det ske... jag återkommer med en längre blogg om resultatet och mina upplevelser, hoppas också att jag kan få till lite bilder, min mobil som jag tagit bilder med förut är tyvärr inte användbar då jag glömt min laddare hos min son i Åsbro, så jag ska försöka ta med en gammal mobil...få se om det blir nått...
Ha det nu skönt över helgen!!!!

Kommentarer
Postat av: Christina

Givetvis håller vi tummarna för er!

2012-03-31 @ 10:19:25
URL: http://socialahundar.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0