Nya färger i lager

Har nu fått hem dessa färger till Baby conversen, bottenfärg är ju vit, sen virkar jag upp i olika mönsterfärg:
Röd, Aprikos, Blå, Orange,Grön, Svart, Grön multi. Svart multi.
Beställ gärna...kostar 80:- paret, att skicka ett par i brev kostar ca 12:- så det tillkommer.
Tid att virka upp ett par ca 2 dagar.
Storlekar att välja mellan är 8 cm, 9 cm, 10 cm, och det är foten mätt från häl till tå, de minsta är till nyfödd. sen beror de ju på hur stor babyn är.
garn till conversen, just nu hemma
Här nedanför min senaste beställning: Grön multi
i grön multi
Just nu blir de inte mer än så här.
Önskar alla en underbar vår =))

Kommentarer
Postat av: Thory

Vilka små söta tofflor/skor. Jag ska kolla med min dotter hur stora fötter hennes lilla har. Jag skulle vilja köpa till alla barnen i församlingen, men det går ju inte. Jättefina!

2012-03-13 @ 21:51:52
Postat av: Camilla Andersson

Hej Ann!

Dina små söta skor är ju helt underbara. Måste beställa tre par rosa av dig. Tror vi tar en av varje storlek. Hoppas de passar, till mina tre väninnor. Du kan skicka dem tillsammans. Hör av dig med pris o hur du vill att jag ska betala.

Du har en mysig blogg tycker jag o dina hundar verkar jätte mysiga.

Hoppas du mår bättre nu o att allt har läkt som det ska.

Hälsa alla goa

2012-03-13 @ 22:06:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0