Kursavslutning

Ja nu har kursen jag gått nått sitt slut, vad har man fått ut utav dessa veckor? Jag har lärt mig åka Buss. Låter kanske trivialt för de flesta, men för mig var det ett stort steg, har sen skoltiden inte tyckt om att uppleva det. Om det inte var min make som körde, då tyckte jag det var kul. Nu har jag rest med buss till och från kursen två gånger i veckan, helt otroligt vad man upplever..
 
Ta denna skulptur t ex, finns i Vedevåg. Till skillnad från rabatterna runt den stog den i all sin glans hur det än blåste runt den.
 
Nå, hur som helst har vi avslutning på måndag. Jag har bakat lite kex..eller Fröknäcke heter det ju, smakar underbart gott tillsammans med en liten bit ost t ex.
                         
 Här Frökäcket i ugnen
 Och så får det torka lite
  Sen paketerat och klart för måndagens träff.
 
Blir tråkigt att säga adjö till alla man lärt känna, men sen finns det så mycket mer man kan upptäcka,Nya resor Nya mål.
 
Nu säger jag Godnatt! Hoppas NI alla får en skön natt ... eller dag... när Ni nu läser detta!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0