Uteliv

Vi har varit ute..vad konstigt..de är vi ju jämt..idag var det dock helt underbart, mina små? älsklingar var på så gott humör, så också jag, solen sken och det fanns värme i luften

sjön var väldigt inbjudande..i alla fall för någon..


..vad ser de för nått???..jo...


..vad gör dessa i min sjö tycks Indra tänka.



Tuss tycks hålla med, för stackars fåglar vad de blev utskällda..tills flickorna kom på att de inte nyttade något, svanar och gäss fortsatte i sakta mak att simma vidare.
     Då kunde man kanske använda tiden till att leka med pinnar o dyligt...


så vitt man inte försöker dricka upp hela sjön..

Ha de skönt allihop!!!

Kommentarer
Postat av: Christina

Vilka fina bilder! Blir så glad när jag kikar runt på dem. Snacka om glada hundar!

2012-04-29 @ 23:35:36
URL: http://socialahundar.blogspot.se
Postat av: Christina

Säg till om jag ska ta med mer foder till specialen!

2012-04-29 @ 23:36:38
URL: http://hundbutik.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0