Smile



Visst kan en hundmun vara vacker?? i alla fall för en hundfanatiker som mig. Önskar jag hade en kamera som jag kunde ta lite mer detaljerade bilder med...och tur att hundarna ännu inte tröttnat på att de blixtrar omkring dem hela tiden.
Hur har eran dag varit? Min har innehållit promenad i ett vårfint solväder, tyvärr så upptäckte jag och min far att våra bin troligen dött i vinter, vi är ej helt säkra men det ser så ut, inga som flyger fast solen värmer så gott.
Å andra sidan slipper vi ju att ta hand om dem i sommar, tar faktiskt ganska mycke tid. Men jag kommer att sakna honungen, får se om jag startar upp nått senare i livet men nu blir det nog att bara traska vidare, jag har ju hundutställningar på mitt schema i sommar, ska åka på så många som ekonomin tillåter. Den första på agendan är i Karlstad den 1:a april..och Nej..det är inget skämt!
Nu ska jag fundera på vad det blir till middag??...omelett kanske???
Ha en skön kväll!

Kommentarer
Postat av: Anna V

Hundgap? Njaeee..inte vackert precis... Men..hoppas omeletten smakade bra;))

2012-02-29 @ 17:15:45
Postat av: Anne

Tack Anna, jo omeletten blev bra. =))

2012-02-29 @ 19:30:21
URL: http://pulvazstindra.blogg.se/
Postat av: Christina

Och kuvasz är en förmåga att le som ingen annan;) Trist med era bin.

2012-02-29 @ 20:24:44
URL: http://socialahundar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0