Baby Coverse

Botten på Coversen

Har börjat tillverka Baby Converse, här är botten virkad.......

Så har vi fått på skaft

...Och här har jag fått på lite skaft.

Här med vit kant, och en partner

Här har det kommit på en vit kant, och så har den stackarn fått en partner, som ni vet så har vi ju två fötter så jag tänkte det var lämpligt med två små skor till bebisarna också.
Mer om detta kommer när jag nått längre...
... är det nån som är intresserad i små baby tossor?? kan virka upp åt Er om Ni bara säger vilka färger ni vill ha, har tänkt ta 80:- paret + frakt... men som sagt Ni får ju se hur dessa ser ut senare..ev. i morgon.
Nu ska jag forsätta virka..gokväll på Er ;))


Kommentarer
Postat av: kaltrax

Du e duktig morsan! =) Bebben har kommit nu så vore skoj om du hinner med ett av paren innan vi åker. =)

Kram!! <3

2012-03-03 @ 20:56:38
URL: http://kaltrax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0