Den glade virkaren

Ja nu har den första beställningen blivit klar, resultat: Baby Converse i svart multi.
Ganska söta faktiskt om jag får säga de själv ;)
multi svart
De här paret ska till Gävle på fredag, hoppas de blir omtyckta.
För övrigt har jag hunnit med att tömma ett förråd, nu ska jag bara fylla det igen, vilket inte kommer bli något problem, problemet blir att inte slänga in allt huller om buller, jag vill ju virka.......inte städa..
Lägger in en bild till på conversen och säger ..Ha de gott kära vänner!!!

Kommentarer
Postat av: kaltrax

Jättesnygga! Dom kommer bli sååå nöjda. =)

2012-03-08 @ 08:59:01
URL: http://kaltrax.blogg.se/
Postat av: Christina

Du är så duktig! Till vilken bebis-ålder passar dem?

2012-03-08 @ 10:05:23
URL: http://socialahundar.blogspot.com
Postat av: Anne

Tack Danne!

Tack Christina! Jaa du, på mönstret står de ju ingen ålder, de är 8cm i foten, sen har jag möjlighet att virka upp i 9cm och 10cm. de som är 8cm är nog 1-2mån. skulle jag tro.

Hör av dig om du vill ha de röda, de är ju färdiga, men mer garn är på ingång.

2012-03-08 @ 10:53:28
Postat av: Ketty

De va sjuka så vi fick inte se nån beby, (inte heller vad de tycker om skorna) men vi lämmnade presenten vidare genom mamma.

2012-03-12 @ 19:17:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0