Full av aktivitet

Det här har varit en dag full av aktivitet, dels har jag förstås virkat Babyconverse och varit ute med hundarna i skogen. En underbar vårdag idag med!
Har räknat som en galning och samlat några som ska handla hundfoder ihop, så blir priset resonabelt, hoppas nu hundarna också trivs med fodret...( Appetit..som jag beställer från Csigoras hundbutik på nätet )..en butik jag varmt kan rekomendera för Er med hund.
I skrivande stund befinner jag mig i Fellingsbro hos min far...förenar nytta med nöje..sitter och virkar och pratar med pappsen...vilket som är nytta och vilket som är nöje är upp till var och en att tänka ut.
Senaste paret converse som blev färdiga var dessa i svart på vitt.
Godnatt folket...snarka lugnt!!!

Kommentarer
Postat av: christina

Skönt när man får den där extra energin! Spänannde med besbisskorna! Ta hand om er! Christina

2012-03-15 @ 09:56:35
URL: http://socialahundar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0