Våren sliter

Ja våren verkligen sliter i en, jag tror aldrig jag varit så trött en vår som jag är idag.
Men det är i alla fall underbart att vår och sommar är på väg.
Hundarna njuter nu när snön smälter och de kan rusa runt i mossbeläggd skog. Indra min Kuvazs njuter också av att isen börjar smälta på sjön, nu kan hon plaska i kanterna så de skvätter som bara den.
Tuss, Pulin har kommit på att hon kan sprätta mossa långt och högt, och de är ju faktiskt roligt när matte hoppar baklänges för att inte få all mossa på sig. ;-))
När det gäller handarbete så har jag virkat tre par rosa ( aprikos ) färgade babyconverse i helgen, de ska skickas i morgon.
Känns skönt när man klarar några uppgifter.
nu följer ett par bilder på conversen.
Kram till Er!!

Kommentarer
Postat av: Ingrid Grolin

Hej Anne <3 Vad duktig du är :) jaa dom e verkligen söta, gjorde ett par till mitt barnbarn Molly när hon va liten, men inte blev de såå söta som dina!!!!!

Ha det nu såå gott o jag återkommer till din blogg!!!! Kram <3 <3 <3

2012-03-20 @ 12:04:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0