Vårbruk

Mysplatsen

Nu är de dags att försöka få nått litet i jorden...ja man kanske skulle börjat för några veckor sedan...men men..bättre sent än aldrig, jag har satt lite krassefrö, squaschfrö och tomatfrön. 

Gräslök, Timjan och Persilja

..I rabatten planterade jag lite persilja, gräslök och timjan.... köpte billiga plantor på Lidl, också ett schansning..de kanske inte trivs utomhus, men försöka duger.

Julros???

Varför heter den rosa blomman Julros egentligen??? den blommar ju nu i maj!!! Jag förstår ingenting.

Beryl lagar rost

Annat man syssla med under soliga vårdagar är att som Beryl fixa rost på bilen.. duktig tjej jag har..är jättestolt mamma!!!!
Mer blir det inte nu, Ni får helt enkelt tåla Er till nästa gång.
Hej Leverpastej!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0